1dfollowers

Alla inlägg under november 2012

Av 1DGirls - 20 november 2012 07:03

Tack för alla fina kommentarer och frågor som ni ställde igår! Det var väldigt många, Tycker vi! Fortsätt skriva kommentarer och frågor till oss   

            

                                TACK SÅ MYCKET!♥

Av 1DGirls - 19 november 2012 16:06

Vi vet alla at One Direction är '' all about the brotherhood'', Och i en intervju med The Mail on Sunday erkände killarna att dom känner att de måste skydda Niall Horan Mest, Han känns lite som deras lilla barn!


''Det finns inga tvivel på att Niall är den söta av oss'' Säger Louis Tomlinson


''Jag känner mig otroligt beskyddande mot Niall'' Sa han stolta pappa, Liam Payne


''Ja, på det snällaste sättet skulle jag hellre se någon annan av oss bli slagen än Niall'' säger ''The Sasquatch''


''Om man såg någon gå framför Niall för att slå han skulle man bli galen!'' Säger Harry Styles


''Jag skulle döda honom'' Säger Liam Payne ( Han menar typ nån som skulle slå Niall )


''Jag vet inte vad det är,'' Avslutade Zayn ''Men även fast han inte är den yngsta, är han den som vi känner oss nästan moderliga till!''


   

Av 1DGirls - 19 november 2012 16:03

Fölåt för attjag inte har skrivigt någon novell i helgen! Egentligen skriver vi ju bara på helger men eftersom jag inte gjorde det tänkte jag att jag kunde börja med en ny nu? Skulle det kanske passa bra just nu? :)


Namn: Gemma År: 15 Hemstad: London . Novellen handlar om en tjej som heter Gemma och är 15 år, hon bor i London. Hon tänker ofta på vilka egentligen One Direction är! Hon har varit sjuk ett tag så hon vet inte riktigt nyheterna, nu när hon är frisk märker hon att alla pratar om dom. Följ från början till slut o se hur mycket man får veta när man kommer ut!


Jag vaknar upp på sjukhuset. Jag känner mig pigg och glad.

-Gumman?, mår du bra nu? säger mamma

-Ja, jag känner mig gladare och starkare nu!

Jag kollar ner på magen och ser att jag har ett ärr där, jag mår bra tänker jag! Jag hade ju haft en allvarlig lunginfammation men nu är det bra. Efter MÅNGA tråkiga och långsamma dagar på sjukhuset får jag äntligen åka hem! Några dagar efter opprationen är jag med min BFF första gången på 3 månader.

-Hej Gemma! Du fattar inte hur sjukt mycket jag har saknat dig säger Taylor.

-Hej Tayy! Hur mycket har inte jag saknat dej då? säger jag högt.

-Jag tänkte om du ville hänga med till stan? Jag har ju inte varit där på ett tag nu... säger jag

-Såklart! Jag kan bjuda på fika och mat så kan vi shoppa lite också. Fast shoppa för våra egna pengar. Säger Taylor

Vi går mot tunnelbanan snabbt för att hinna med första tåget. Tåget kommer precis och vi hoppar på. Sätter oss där vi alltid brukar sitta och ler mot varandra. Vi är framme på 3 minuter och hoppar snabbt av tåget.

-OMG! K-k-k-kolla det är One Direction!!!! skriker Taylor.

-Ehm, vilka är det då? Frågar jag långsamt.

-Men herregud Gemma, det vet du väl? Dom är världskända sångare! säger Taylor högt

-Jaha! säger jag

Vi går snabbt mot dom och frågar om autograf.

-Såklart ni får! Säger dom. Vill ni hänga med och ta en fika? frågar Harry.

-JA SÅKLART! Skriker Taylor snabbt!


Vi går mot stans finaste och mysigaste cafe. Vi sätter oss ner medan dom beställer



MER?!   




 


       



Av 1DGirls - 18 november 2012 16:31

Hej! Som dom flesta av oss directioners drömmer om är ju att träffa 1D! Men det är verkligen inte omöjligt! Som i mitt förrförra inlägg skrev jag att det var 4% att bli ihop med Harry Styles..Men jag menade verkligen inte att man aldrig nånsin kan bli det! Om man gör allt för att få träffa dom så kan det ju faktist gå! Så sluta aldrig dröm! Det är bra att ha en dröm. Utan en dröm har man jue inga mål och utan mål så skulle livet vara jättetrist! ( Menade inget illa )

Dom flesta tycker att drömma om att träffa 1D är omöjligt, Men tänk inte på det Negativa - Tänk på ett positivt sätt!

Desto mer mål man sätter framför sig desto mer kommer du lyckas! Här kommer lite uppiggande [stav] bilder!

        Dom gör mig gladare iaf

Av 1DGirls - 18 november 2012 11:54

GODMORGON ALLIHOPA! Eller ska jag säga God förmiddag? Som alla nog vet så kommer jue 1D att spela i sverige den 8 Maj, Och så som jag har förstått så är det ingen skivsignering efter konserten eller före.. Jag har fått tag på Niall's Adress och skickat ett brev till honom..Hoppas han skickar tillbaks! Och jag har bara tyvärr Niall's Adress men eftersom alla dom är med varandra varje dag så kanske tar han med brevet? Jag vet inte.. Tänkte lägga upp några klipp också men min dator har lite problem just nue    ! Här kommer lite bilder:

       

Av 1DGirls - 17 november 2012 19:54

Förlåt så mycket för dålig uppdatering! Jag har varit sjuk och därför inte fått sitta vid datan..   ...

Men nu tänkte jag säga lite frågar som jag har fått i skolan

1-Ska ni gå på 1D's Konsert? Svar: JA, Det ska vi!

2-På skala 1-10, hur mycket gillar ni 1D? Svar: 10 SÅKLART!   

3- Vilken av 1D's låtar på det nya albumet är bäst? Svar: Jag tycker Over Again...

4-Hur stor chans är det för dig att bli ihop med Harry Styles? Svar: 4% Man måste göra typ allt för att träffa dom


Har du en fråga ställ i ''Frågerutan'' så svarar vi så fort vi hinner! Hejdå   !

      MWÖHÖHÖH! BLIR SUGEN PÅ DOM HÄR NUE..

Av 1DGirls - 13 november 2012 19:26

Okej.. Det här med vad andra tycker börjar bli lite överdrivet..Asså..Det klart man ska bry sig omm vad andra tycker och så, men tänk lite på dig själv också! Om du tycker nåt som ingen annan tycker var inte rädd att säga det! Om du blir då ledsen över att den personen sa nåt dumt om det du gillar, Säg ifrån! Om du bara säger dåliga saker så är det här ett tips för dig: Om du tycker du är dåligt på nåt så blir du bara dåligare! Försök att se det positiva med dig!

Titta på dig själv! Du är unik. Ingen, EXAKT INGEN , ser ut som du gör! Säg inte att du är fet! för det är du inte!

Fråga nån du kan lita på och fråga just varför Hon\Han är din vän!

Var nöjd med dig själv! Jag är trött på det här ''viktproblemen'' och allt! 


En sak till som jag stör mig på! Det är när man säger nån är ''cool'' eller ''ocool''... Vem bestämmer det igentligen?

Ingen tycker jag iallafall! Se det positiva i ditt liv! Desto mer du gör det desto mer mår du bra!


Liten hälsning från hon som äger bloggen! Hoppas detta hjälper vissa!    Jag vet inte vad ni tycker om er men I LOVE MY SELF!   Här är några bilder!   

   

Av 1DGirls - 12 november 2012 19:03

Ja, som alla directioners borde veta så har ju One Direction en del nya låtar. Dom är bra, men jag gillar en annan mer! Live While We're young, har nördat den ett tag nu...  


Lite bilder nurå!

 


 


 


 


 


 


 

Presentation


Vi är två tjejer som är i stort sett fullständigt galna i One Direction. Dåliga på att uppdatera men vi ska bli bättre // L&E :')♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt av One Direction är bäst?
 Little Things
 Rock Me
 Na Na Na
 Kiss You
 I Want
 Up all night
 I Wish
 Nobody Compares

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

One Direction

 

 

   

      1dfollowers♥


Ovido - Quiz & Flashcards