1dfollowers

Direktlänk till inlägg 11 mars 2014

Ska börja på en ny novell

Av 1DGirls - 11 mars 2014 19:04

Jajamensam, rubriken säger allt. Jag ska börja på en ny novell. Antagligen kommer den bli rätt lik min förra men ja.. Inte så jätte lik. men iallafall tänkte jag berätta lite om personerna. självklart handlar det om 1D så ah men typ alla andra. Det ska handla om Emma och hennes lillasyster Sussie. Dom bor i Sverige med helsvenska föräldrar men deras kusiner är från england. Deras mamma heter Catarina och pappan heter Sven. Sen har dom också en bror som heter Joakim. Emma är 19 år, Sussie är 13 år och Joakim är 20 år. dom bor i ett fint hus i stockholm. Emma är rätt så populär i skolan(eller hur man ska säga). På fritiden spelar Emma fotboll,handboll & tvärflöjt. Emma har långt brunt platt hår och blåa ögon. inte världens bästa beskrivning men jag hade inte så stor lust att skriva beskrivningen nu. men iallafall så ska jag påbörja novellen nu så snart... :)) // L

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 1DGirls - 18 april 2014 20:28

Hej! Oj, nu har inte jag bloggat på superlänge. Har inte kunnat logga in, men nu funkar allt som det ska och jag ska börja blogga mer. Inte så långt kvar till konserten nu, någon mer som ska dit?  Ska iallafall bli superkul att få se dom igen, längta...

Av 1DGirls - 11 mars 2014 19:14

Jag gick runt på Londons gator för jag var där för att hälsa på mina kusiner. Jag och Sussie var ute på en liten promenad i den fina staden. Jag tvingade Sussie att gå och hålla mig i handen för jag var alldeles för överbeskyddande. Men sen ville int...

Av 1DGirls - 15 februari 2014 09:42

Hej, jo jag kollade nyss hur många läsare vi har haft från starten nu till slutet och det syns tydligt att vi varit väldigt dåliga på att uppdatera bloggen, i november 2012 hade vi 120 läsare sen i december hade vi 122 läsare.. vilket betyder att vi ...

Av 1DGirls - 5 oktober 2013 16:42

AFSHGD ASSÅ FUCKAR UUUUUUR!!! HAR FÅTT BILJETTER TILL DERAS KONSERT NÄSTA ÅR ASSÅ HERREGUUUUUUUD SÅ JÄVLA KUL!!! nån mer som fått det? hur som helst ska bli så jävla fucking kul! ursäkta mina fina ord menmen.. ni vet vad Our Moment är för nåt eller h...

Av 1DGirls - 11 september 2013 19:21

hej alla coola personer, idag hare int hänt så mycket.. har varit på klarinett hela dagen.. spöregnade idag där jag bor, jag & min kompis sprang ut på skolgården och typ in i en liten stuga(alltså man kan sitta där om det regnar) men dom hade satt på...

Presentation


Vi är två tjejer som är i stort sett fullständigt galna i One Direction. Dåliga på att uppdatera men vi ska bli bättre // L&E :')♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt av One Direction är bäst?
 Little Things
 Rock Me
 Na Na Na
 Kiss You
 I Want
 Up all night
 I Wish
 Nobody Compares

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

One Direction

 

 

   

      1dfollowers♥


Ovido - Quiz & Flashcards