1dfollowers

Alla inlägg under februari 2014

Av 1DGirls - 15 februari 2014 09:42

Hej, jo jag kollade nyss hur många läsare vi har haft från starten nu till slutet och det syns tydligt att vi varit väldigt dåliga på att uppdatera bloggen, i november 2012 hade vi 120 läsare sen i december hade vi 122 läsare.. vilket betyder att vi var iallafall ganska aktiva i början men nu när jag kollade i Juni eller när det nu var hade vi bara haft 12 läsare på en månad... Det sjunker rätt så mycket.. Men JAG ska försöka uppdatera mer och om inte Elli vill göra det så är det helt upp till henne, och nu orkar inte jag heta ''Lottie'' längre så nu ska jag byta till bara ''L''. Dock äre inte så länge kvar tills konserten! NÅGRA HUNDRA DAGAR KVAR, men nu måste jag städa mitt rum så hejdå ~L~

Presentation


Vi är två tjejer som är i stort sett fullständigt galna i One Direction. Dåliga på att uppdatera men vi ska bli bättre // L&E :')♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt av One Direction är bäst?
 Little Things
 Rock Me
 Na Na Na
 Kiss You
 I Want
 Up all night
 I Wish
 Nobody Compares

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

One Direction

 

 

   

      1dfollowers♥


Ovido - Quiz & Flashcards