1dfollowers

Alla inlägg under oktober 2013

Av 1DGirls - 5 oktober 2013 16:42

AFSHGD ASSÅ FUCKAR UUUUUUR!!! HAR FÅTT BILJETTER TILL DERAS KONSERT NÄSTA ÅR ASSÅ HERREGUUUUUUUD SÅ JÄVLA KUL!!! nån mer som fått det? hur som helst ska bli så jävla fucking kul! ursäkta mina fina ord menmen.. ni vet vad Our Moment är för nåt eller hur? tror inte jag vill ha den faktist.. jag är ju en äkta directioner men alltså när ska jag använda den? man får ju inte använda parfym i skolan så när ska jag använda den liksom? den kommer ju bara stå och dunsta.. ingen  idè liksom.. iallafall så har jag börjat gilla Justin Bieber lite (döm mig inte) eftersom hans låtar är ju faktist ganska bra! fast man får ju tycka vad man vill men jag gillar han lite(lugn, jag älskar 1D). Och jag tror dom flesta har hört att Zayn & Perrie ska gifta sig !! ^^ grattis! aa har ingen meer tid att skriva just nu, lite utspritt inlägg menmen, allt kan inte va perfekt! *Lottie*

Presentation


Vi är två tjejer som är i stort sett fullständigt galna i One Direction. Dåliga på att uppdatera men vi ska bli bättre // L&E :')♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt av One Direction är bäst?
 Little Things
 Rock Me
 Na Na Na
 Kiss You
 I Want
 Up all night
 I Wish
 Nobody Compares

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

One Direction

 

 

   

      1dfollowers♥


Ovido - Quiz & Flashcards