1dfollowers

Direktlänk till inlägg 13 juli 2013

We Found Love - 1D Novell - Del 17

Av 1DGirls - 13 juli 2013 14:32

Mitt ansikte var rött och kliade, det ända jag minns från gårdagen var att jag grät. Jag gick upp och ställde mig och kollade i spegeln. Jag hade små röda prickar i ansiktet. "Niall!" Sa jag oroligt. "Mm?" Sa han och tittade på mobilen. "Du är sjuk. Gå ut härifrån! Jag vill inte bli sjuk!" Sa han och drog upp tröjan över munnen. Jag stod kvar och titta en stund lite till. Sen tvingade Niall ut mig.
______klockan 14:00_______
Utslagen hade gått bort nu. Harry satt i soffan med mig. "Gillar du mig?" Frågade han samtidigt man såg att han var orolig. "Nej, det gör jag inte. Jag älskar dig." Sa jag. Han såg genast gladare ut. "Jag går över till Louis. Ska ni med?" Sa Niall. Jag tittade på Harry och väntade att han skulle svara. "Visst!" Sa Harry. Vi satte på oss skorna och gick ut till bilen. Harry körde för Niall orkade inte köra och jag har inget körkort. När vi var hemma hos Louis och Eleanor gick jag och Eleanor upp till hennes rum och pratade lite. Dom andra satt där nere och gjorde nånting. "Eleanor, jag undrar en grej..." Sa jag. "Igår när Celli var elak mot mig, så sa du att Celli hade gjort det igen... Vad menade du med igen?" La jag till.. "Jo.. Du minns när Harry var typ otrogen mot dig?" Sa hon. "Ja....?" Sa jag och fatta inte riktigt. " Det var Celli... Som du vet.. Var med Harry.." Sa hon försiktigt. "Jag bryr mig inte längre. Jag har förlåtit Harry, men aldrig Celli. Hon är dum i huvudet." Sa jag. "Jag vet!" La Eleanor till. Vi gick ner till dom andra. Louis låg på golvet. Harry satt i soffan med händerna över huvudet. Niall satt i ett ihopkrypen i ett hörn. Zayn satt med en tidning i handen och Liam också. Zayn och Liam viftade som galningar med tidningarna . "Vad gör ni?" Frågade Eleanor och skratta. "Fluga!" Sa Louis och pekade mot fönstret. Eleanor tog tidningen i zayns hand och började slå hejvilt i fönstret. Tillslut insåg hon att flugan satt I fönstret. Den var inte inne, eller ute. Utan inuti fönstret. "Uhm, ni har inte tänkt på att flugan kanske inte är här inne.. Utan inuti fönstret.?" Frågade hon. "Vad pratar du om? Klart den är här inne!" Sa Louis. "Jaså? Varför har den åkt in i glaset i typ en halvtimma då?" Frågar hon. "Du är ju löjlig!" Sa Harry. "Den är faktist här inuti fönstret" sa Liam efter att ha tittat noga. "Jag var inte rädd!" Sa Niall och ställde sig upp. "Nej ellerhur! Du satt ihopkrypen i ett hörn. Oj va modigt!!" Sa Louis. " Du låg på golvet.!" Sa Niall. "För Harry knuffade ner mig!" Sa Louis. " varför flyttade du inte på dig?" Frågade Niall. "Jag låg skönt." Sa Louis. "Modiga killar det här." Sa Eleanor.



Mer???

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 1DGirls - 18 april 2014 20:28

Hej! Oj, nu har inte jag bloggat på superlänge. Har inte kunnat logga in, men nu funkar allt som det ska och jag ska börja blogga mer. Inte så långt kvar till konserten nu, någon mer som ska dit?  Ska iallafall bli superkul att få se dom igen, längta...

Av 1DGirls - 11 mars 2014 19:14

Jag gick runt på Londons gator för jag var där för att hälsa på mina kusiner. Jag och Sussie var ute på en liten promenad i den fina staden. Jag tvingade Sussie att gå och hålla mig i handen för jag var alldeles för överbeskyddande. Men sen ville int...

Av 1DGirls - 11 mars 2014 19:04

Jajamensam, rubriken säger allt. Jag ska börja på en ny novell. Antagligen kommer den bli rätt lik min förra men ja.. Inte så jätte lik. men iallafall tänkte jag berätta lite om personerna. självklart handlar det om 1D så ah men typ alla andra. Det s...

Av 1DGirls - 15 februari 2014 09:42

Hej, jo jag kollade nyss hur många läsare vi har haft från starten nu till slutet och det syns tydligt att vi varit väldigt dåliga på att uppdatera bloggen, i november 2012 hade vi 120 läsare sen i december hade vi 122 läsare.. vilket betyder att vi ...

Av 1DGirls - 5 oktober 2013 16:42

AFSHGD ASSÅ FUCKAR UUUUUUR!!! HAR FÅTT BILJETTER TILL DERAS KONSERT NÄSTA ÅR ASSÅ HERREGUUUUUUUD SÅ JÄVLA KUL!!! nån mer som fått det? hur som helst ska bli så jävla fucking kul! ursäkta mina fina ord menmen.. ni vet vad Our Moment är för nåt eller h...

Presentation


Vi är två tjejer som är i stort sett fullständigt galna i One Direction. Dåliga på att uppdatera men vi ska bli bättre // L&E :')♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt av One Direction är bäst?
 Little Things
 Rock Me
 Na Na Na
 Kiss You
 I Want
 Up all night
 I Wish
 Nobody Compares

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

One Direction

 

 

   

      1dfollowers♥


Ovido - Quiz & Flashcards