1dfollowers

Alla inlägg under december 2012

Av 1DGirls - 31 december 2012 11:29

Tack så mycket att ni har följt oss detta år ///snarare dom 2 senaste månaderna xD/// nu kanske ni tror att vi ska sluta att blogga, men det är helt fel! Vi ska fortsätta blogga så mycket vi kan.

Planer för 2013:


Till att börja med ska vi försöka skriva mer och så. Sen ska vi skriva ganska mycket på loven och så. På sommarlovet kanske det inte blir så mycket (Iallafall inte för mig...   ) Jag är i min stuga och då sitter jag inte vid datorn så mycket där + att min dator är skitseg där ute.. Sen nu efter nyår (Imorgon alltså   ) så sätter vi upp en ny header! Kul? Det var alla planer som jag kom på just nue... Gott Nytt år ♥



♥Lottie♥

Av 1DGirls - 30 december 2012 21:31

Förlåt för väldigt dålig uppdatering...Vi försöker skriva så mycket vi kan. Min dator laggar så jag kan aldrig logga in, Och Ellis har bara inte tid (Vet inte riktigt vad hon gör så jag är inte helt säker..) . Hursomhelst, det jag ville säga är att jag har haft skitkul det här året, hoppas ni också har haft det bra! Jag kommer faktist sakna det här året...Trodde aldrig jag skulle säga det, i det här fallet , skriva! Gott nytt år på er ♥

 

Av 1DGirls - 29 december 2012 14:27

Förlåt om vi kanske inte bloggar så mycket nu, ska försöka blogga mer! Har inte så bra bloggningsfantasi nue... Men happy new year! Är ju nyårsafton på måndag såe... Men var bara det!

Av 1DGirls - 26 december 2012 11:35

 Har myst ner mig i soffan! Sitter här och kyssnar på One Directions ljuvliga musik! Ni är det bästa bandet i hela världens och kommer alltid att vara!!♥♥♥ Ni är bäst och det ska ni veta! Ni är dom sötaste, snällaste, snyggaste och underbaraste personerna! Puss & Kram på er! Jag älskar er!♥♥♥



Ååh sen alla haters!  Ska bara säga en sak till er!!!!

Om ni inte tycker om dom, varför då säga dumma saker?! Kan ni inte bara låta dom vara  och gå hem och lyssna på era idoler! Äre så svårt? Jag kanske inte tycker om alla kändisar men jag säger inte taskiga saker, så ge er!!!!



             




~Ellis!~




Av 1DGirls - 25 december 2012 21:59

Hej där. Jag har gjort lite ändringar på bloggen om ni kanske har sett det? I Bakgrunden är det lite färggladare än det svarta och så har vi en ny Header. Vad tycker ni om det dåe? Jag tycker det blev väldigt fint... Skriv i kommentarerna i inlägget.. Oj juste.. Förlåt att det inte blev nån novell i helgen ..Ska göra några imorgon..♥


                       ♥Lottie♥

...

Av 1DGirls - 24 december 2012 13:34

Om det blir ? så ska det egentligen bli hjärtan. Blir så när jag bloggar från iPhonen!

Av 1DGirls - 24 december 2012 13:32

24e luckan blir nog lite allt möjligt!

Grattis förresten finaste Louis!?? Hoppas du får en perfekt födelsedag Lou!?????

Här får du din julklapp av mig! En jätte stor kram!!?? Utan dig skulle inte One Direction finnas! Kram världens finaste!??

~Ellis!?~

Av 1DGirls - 24 december 2012 13:15

Grattis Louis Tomlinson som fyller 21 år idag! Whooopa♥ Hoppas han får en bra födelsedag och att ni får en bra Julafton! Happy Birthday To Lou, Happy Birthday To Lou, Happy Birthday To Our Little Louis. Happy Birthday To Lou!♥

Bjussar på en liten bild på Louis.

   ♥ He is 1Derful. ♥

Presentation


Vi är två tjejer som är i stort sett fullständigt galna i One Direction. Dåliga på att uppdatera men vi ska bli bättre // L&E :')♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt av One Direction är bäst?
 Little Things
 Rock Me
 Na Na Na
 Kiss You
 I Want
 Up all night
 I Wish
 Nobody Compares

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

One Direction

 

 

   

      1dfollowers♥


Ovido - Quiz & Flashcards