1dfollowers

Alla inlägg den 3 november 2012

Av 1DGirls - 3 november 2012 21:44

 NOVELL! Emma, 14 år


Jag vaknar , jag är trött och orkar knappt öppna ögonen.Jag har drömt världens bästa dröm, jag har träffat one direction! Jag tar upp mobilen från golvet. Klockan är kvart i åtta! Jag springer till garderoben och tar på mig mina svarta jeans, en tröja och strumpor. Jag stoppar mobilen i ficken och går in i badrummet. Jag tar en snabbdusch,sen tar jag tar fram sminket. Tar först puder och lite concealer, tar sen foundation och eyeliner. Tar på lite mascara och borstar snabbt igenom håret.Går ner och torkar håret och plattar det. Tar en macka och går ut i hallen. Då ser jag att klockan är fem över åtta.Jag tar snabbt på mig skorna och jackan, går ut och låser dörren. Sätter mig på cykeln och åker till skolan. Jag kommer dit kvart över åtta och min lärare tittar på mig argt.

-Kom fram är du snäll Emma, säger hon strängt. Jag går fram till min lärare som tittar strängt på mig.

-Jag var hos tandläkaren, säger snabbt och nervöst. Hon ler och säger.

-Jaha! Men då gör det inget, ta fram engelska läxan och läs igenom den.Jag går fram till min plats och tar fram engelskahäftet.Jag ser att jag har skrivit ONE DIRECTION! på häftet. Jag öppnar det och där är inte min engelska läxa, där är min teckning av hela One Direction.Jag börjar tänka på dom och hur mycket jag verkligen älskar dom! Jag drömmer mig in i en värld där jag är bästavän med Harry, Louis och Zayn. Niall och Liam är mina syskon och vi bråkar aldrig! Precis när Louis säger:

-Får jag chans på dig? och jag säger:

-ja, såklart! Säger min lärare att det är rast. Jag sitter kvar ändå eftersom jag är så inne i min dröm och ine hör någonting. Min bästa kompis Wilma kommer fram och slår mig löst på armen. Jag vaknar till.

-Hallå? Emma kom jag vill prata med dig.säger Wilma

-Va? Oj, jaha kom då.säger jag förvirrat. Vi går ut till bänken där vi alltid brukar sitta och prata på rasterna.

-Jag har biljetterna!säger Wilma glatt!´Jag skriker, jag blir så glad att jag hoppar ner från bänken och skriker.

-JAG SKA PÅ ONE DIRECTIONS KONSERT OM TVÅ MÅNADER!!!! Wilma skrattar åt mig...


Det har gått 2 månader och jag och Wilma är lediga från skolan. Vi går upp halv 6 och får skjuts till tågstationen.

-Vi ses imorgon gumman! Säger Wilmas mamma. Vi går med dom tunga väskorna över axeln bort mot tåget. Vi kollar på biljetten och hoppar på. Vi köper en macka och en festis och sätter oss på våra platser. Äter våra mackor och sätter sen i hörlurarna i öronen. Jag höjer till högsta volymen när one thing kommer. Dom som sitter på andra sidan gången stirrar på mig. Jag ritar på ett papper. Jag ritar av one direction som manga och färglägger. Wilma kollar på mig och ler. dom pratar i tåget nu: -Stockholm nästa, gå av på vänster sida.

Vi reser oss upp och går mot utgången. När vi kommer ut ur tåget står några vi känner igen på perrongen. Nämligen våra idoler One Direction! Louis ropar på oss.

-Emma, come i love you so much! Jag kommer på, det var ingen dröm! Det var sant!

Jag springer mot honom och hoppar upp på honom. Jag pussar och kramar oss till alla i bandet + Wilma skrattar åt oss. Vi går efter dom in till arenan där dom ska sjunga. Wilma säger ingenting, hon är så chockad. Dom säger att vi kan komma in och sjunga när dom slutar i what makes you beautiful. Vi är nervösa men glada. Det sista jag kommer ihåg är att jag ramlade på scenen och vaknade upp på sjukhuset.



MER??

Av 1DGirls - 3 november 2012 19:37

Namn: Zayn Jawaad Malik

Född:12 januari 1993

Stjärntecken:Stenbocken

Hemstad: Bradford

Ögonfärg:Nötbrun

Bästa aftershave:Sean John Unforgivable

Bästa hårprodukt:Hårvax

Det bästa med att vara med i One Direction:Alla gratiskläder och att jag varje dag får göra det jag gillar


Nu har vi skrivit om alla i One Direction! Hoppas att ni gillar det vi har skrivit! :)  

Av 1DGirls - 3 november 2012 19:30

Namn: Niall James Horan

Född: 13 september 1993

Hemstad: Mullingar, Irland

Ögonfärg: Blå

Bästa aftershave: Armani Mania

Bästa hårprodukt: Vax och stylinglera från L'oreal

Det bästa med att vara med i One Direction: Att vi kommer så bra överens


Sist men inte minst är ingen mindre än ZAYN!   

Av 1DGirls - 3 november 2012 19:24

Namn: Louis William Tomlinson

Född: 24 december 1991

Stjärntecken:Stenbocken

Hemstad: Doncaster

Ögonfärg:Blå

Bästa aftershave:Hollister

Bästa hårprodukt:Torr schampo-När jag inte orkar tvätta håret

Det bästa med att vara med i One Direction:Att vi skrattar så mycket och att jag har fått 4 nya vänner


Hoppas ni gillade det lilla faktat om Louis! Nästa vi skriver om är Niall!   

Av 1DGirls - 3 november 2012 19:16

Namn: Liam James Payne

Född: 29 augusti 1993

Stjärntecken: Jungfrun

Hemstad: Wolverhampton

Ögonfärg: Brun

Bästa aftershave: Packo Rabanne 1 Million

Bästa hårprodukt: Hårvax

Det bästa med att vara med i One Direction: Att vi alltid har kul!

Så! det var lite fakta om Liam! Hoppades att ni gillade det! Näst på tur är Louis   

Av 1DGirls - 3 november 2012 17:28

Namn: Harry Edward Style

Född:1 Februari 1994

Stjärntecken:Vattumannen

Hemstad:Holmes Chapel

Ögonfärg:Grön

Bästa aftershave:Bleu de Chanel

Bästa hårprodukt:Schampo- jag använder L'oreal Elvive

Det bästa med att vara med i One Direction: De fyra andra killarna.


Här kom lite fakta om Harry! Såhär kommer vi skriva om alla i 1D! Vi kör i namnordning så nästa vi skriver om är Liam   

Av 1DGirls - 3 november 2012 17:20

Hejsan Hoppsan! Igår deltog 1D i svenska X-Factor för...Uhmm...Jag vet inte..Men när dom skulle till flygplatsen så var det så ''Fullsmockat'' av tjejer som ville träffa dom att 1D Fick typ ta en annan väg till planet..EN HEMLIG VÄG O,o..

Typ de..Hejdåååå   


Presentation


Vi är två tjejer som är i stort sett fullständigt galna i One Direction. Dåliga på att uppdatera men vi ska bli bättre // L&E :')♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt av One Direction är bäst?
 Little Things
 Rock Me
 Na Na Na
 Kiss You
 I Want
 Up all night
 I Wish
 Nobody Compares

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

One Direction

 

 

   

      1dfollowers♥


Ovido - Quiz & Flashcards