1dfollowers

Alla inlägg under november 2012

Av 1DGirls - 30 november 2012 22:31

Japp...Jag vill bara skriva heeeeela tiden! Hursomhelst... Jag ska spela piano på julavslutningen..Vilket är kuul.. JAG LÄNGTAR TILLS 8 MAJ! MWÖHÖHÖHÖH! Idag drömde jag att jag var ihop med Niall...Sen gjorde Niall slut med mig och jag blev ihop med Liam... WHAT!? Vad äre jag drömmer hela tiden!.. ARGH!!! Om ni vill chatta med mig gå in på dom här webbsidorna: Moviestarplanet.se , Namn: Qpa

Stardoll.com/se , Namn: dressgirl21



Japp ...Det var dom hemsidorna jag kom på just nue... IMORRN ÄR DET FÖRSTA LUCKAN! Okejj..Nue ska jag sluta frästa er!   JAG ÄR KÄÄÄR! I MISTER X ÖGON SMÄLTER MAN!

Av 1DGirls - 30 november 2012 22:21

Heeej! Som sagt, Imorrn öppnas första luckan av mig , Lottie . Men 24 december kan vi tyvärr inte öppna en lucka så vi gör det dagen innan..Både Ellis och jag är borta på julafton och louis födelsedag   ...

Hursom helst kommer vi ju faktist öppna alla luckor..! INGEN FARA   ! Jo..Nu har jag tänkt såhära att ni ska berätta var ni vill ha lite mer av på vår blogg! det skulle vara suverränt! Om du tycker bloggen är bra så skriv en kommentar i detta inlägg så vi kan göra bloggen ännu bättre! Ser just på X-factor ..Jag hejjar på J.E.M , Dudå? Här kommer en liten bild!

  Ser ni? Zayn har tagit bort sin blonda slinga

Av 1DGirls - 30 november 2012 20:41

Ingen fattar hur mycket jag verkligen gillsr 1D!<3 kommer aldrig slute gilla er!<3 puss på er One Direction :-*

Av 1DGirls - 30 november 2012 16:31

Heeeeeej däääääär! Idag har jag gjort 2 nya headers (igen xD) och så här ser dom ut!

   

Jag blev nöjd iallafall!... Vad tycker ni dåe? Imorgon öppnas första luckan och den öppnar jag! sen på söndag är det Ellis.. Aja! Heeejdååå!



                                   ♥Lottie♥

Av 1DGirls - 30 november 2012 14:59

Båda kommer också skriva på Lucia och den 23 också, är ju liksom lite speciella dagar då.

Bjuder på en julbild! ♥♥♥


 

Av 1DGirls - 29 november 2012 15:41

Tjääna! Om bara några dagar så blir det ju December som nog alla vet... så, snart JULAFTOOON!!! ♥♥☻


Så vi tänkte att vi kunde göra en liten kalender. Så här kommer det gå till.

1. Varje dag så gör vi ett litet julinlägg med One Direction. Bilder lite julrim om dom och lite så! Kanske gör lite noveller och så!

2.På julafton så tycker vi att båda skriver ett varsit inlägg, dom andra dagarna så skriver vi varannan dag!


Bjuder på lite bilder! ♥♥♥♥


       

Av 1DGirls - 28 november 2012 19:39

Juste! Ni ska få rösta vilken headers som är snyggast! Här kommer den första:

 

Det här var den första! Nu kommer den andra:

 

Det var den andra! Nu får ni rösta vilken vi ska ha nästa gång!


                      ♥Lottie♥

Av 1DGirls - 28 november 2012 19:01

Har du längtat tillräckligt till 1D's konsert? Har du svårt att hejda dig att skrika när du hör ''One Direction''? Då är det här det bästa inlägget för dig! Nu har jag tänkt att vi ska visa videor med konserter och roliga intervjuer!

Sisådär! Ska lägga in imorgon också förmodligen..


         ♥Lottie♥

Presentation


Vi är två tjejer som är i stort sett fullständigt galna i One Direction. Dåliga på att uppdatera men vi ska bli bättre // L&E :')♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt av One Direction är bäst?
 Little Things
 Rock Me
 Na Na Na
 Kiss You
 I Want
 Up all night
 I Wish
 Nobody Compares

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

One Direction

 

 

   

      1dfollowers♥


Ovido - Quiz & Flashcards