1dfollowers

Alla inlägg den 4 november 2012

Av 1DGirls - 4 november 2012 17:32

Era små one piece grisar! Älskar er era gullepluttar!<3

Av 1DGirls - 4 november 2012 10:23

Jag vaknar upp på sjukhuset och har ont i huvudet. Där står hela One Direction och tittar på mig.

-Hur gick det älskling? säger Louis långsamt.Jag tittar på honom och ler.

-Bra, tror jag iallafall... har bara lite ont i huvudet. Men, vet du vad som hände? Han tittar ledsamt på mig.

-Jag tror du var lite nervös, du skulle gå ut på kanten och sjunga och där råkade du ramla ner. Publiken blev rädda och flyttade på sig, så dom kunde inte hjälpa dig. säger Louis. Jag börjar gråta. Jag har gjort bort mig inför flera tusentals personer! Zayn kommer fram till mig och viskar i mitt öra.

- Du var bäst! Du borde hjälpa oss med en del låtar! Kan du göra det? Jag ler mot honom och säger högt.

-Ja såklart jag vill! Doktorn kommer in och säger att det inte är någon fara, jag har nog bara lite ont i huvudet av chocken. Jag ler mot doktorn som ler tillbaka. Jag reser mig upp och går ut i korridoren. Jag springer mot utgången för att jag är så glad! Hela bandet + Wilma börjar as garva åt mig.Jag ringer mamma för o berätta allting.

- Hej mamma! Du, jag ramlade av scenen när jag sjöng med One Direction, jag ska hjälpa dom med en del låtar och så nu! Kan jag och Wilma hänga med dom till London under lovet?

-Hej gumman! Nämen ojdå, vad kul! Ja såklart du får, det är ju din dröm! Är du tillsammans med nån av dom ändå?

-HAHA, ja faktiskt! Louis är min lilla älskling!

-Jaha men gud va kul! Åk till London om du vill det! Jag måste tyvärr sluta nu, hejdå gumman!

-Hejdå mamma! Jag lägger på luren och skriker. Sen springer jag mot Louis och kramar om honom!

- Jag ska följa med er Louis! Kan Wilma oxå få det? hAN LER MOT MIG.

-Bra älskling! Ja såklart hon och du är ju bästavänner. säger han glatt.

Vi följer med dom o spelar in en skiva

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vi är två tjejer som är i stort sett fullständigt galna i One Direction. Dåliga på att uppdatera men vi ska bli bättre // L&E :')♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt av One Direction är bäst?
 Little Things
 Rock Me
 Na Na Na
 Kiss You
 I Want
 Up all night
 I Wish
 Nobody Compares

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

One Direction

 

 

   

      1dfollowers♥


Ovido - Quiz & Flashcards