1dfollowers

Alla inlägg den 8 november 2012

Av 1DGirls - 8 november 2012 16:25

FÖDELSEDAG: 29 augusti 1993

STJÄRNTECKEN: Jungfrun.


favoriter....

FILM: Click, och så gillar jag alla Toy-Story filmerna.

KROPPSDEL: Mina armar.

MAT: Choklad.

ALBUM: Echo med Leona Lewis.

VÄN: Martin, Andy och Ronnie.

KVINNLIG KÄNDIS: Leona Lewis.

AFFÄR: Allsaints.

DRYCK: Coca-cola

FÄRG: Mörklila.

TV-PROGRAM: Vänner och Alla älskar Raymond.

AFTERSHAVE: One Million från Paco Rabanne.

PARFYM: XXX.

SPEL: Pokemon.

IPHONEAPP: Flick Kick Football

SYSSELSÄTTNING EN SÖNDAG: Ligga kvar i sängen och titta på film.

PLATS ATT DEJTA PÅ: Bio.

LAND: USA.

RESTAURANG: Cosmo. Det är en jättebra kina restaurang nära där jag bor där man får äta då mycket man vill.

SÄTT ATT KOPPLA AV: Massage, speciellt när jag har ont i ryggen.

TRANSPORTSÄTT: Bil.

UTEKVÄLL: Bowling.

BAND: One Republic.

FÄRG PÅ TÄCKE: Blått.

KALSONGER Boxershorts från Armani, även om det kan verka divigt.

FÖRSTA HUSDJUR: En sumpsköldpadda som hette Frederick-jag har väldig fantasi när det gäller djurnamn.

VARA FÖR DIG SJÄLV ELLER TILLSAMMANS MED ANDRA: Jag gillar att vara för mig själv.

SENAST LÄSTA BOK: Forever Young av One Direction.

FEM SENSATE INKÖP: En fika på Greggs, proteinpulver, ett bärbart playstation, en mössa och ett par sneakers.

TYP AV TJEJ: Jag gillar tjejer som är ganska lugna och snälla. Utseendemässigt gillar jag tjejer med lockigt hår, men bortsett från det är jag öppen för det mesta!


Här var den lilla intervjun om Liam Payne, hoppas du gillar den!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vi är två tjejer som är i stort sett fullständigt galna i One Direction. Dåliga på att uppdatera men vi ska bli bättre // L&E :')♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt av One Direction är bäst?
 Little Things
 Rock Me
 Na Na Na
 Kiss You
 I Want
 Up all night
 I Wish
 Nobody Compares

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

One Direction

 

 

   

      1dfollowers♥


Ovido - Quiz & Flashcards