1dfollowers

Alla inlägg den 24 november 2012

Av 1DGirls - 24 november 2012 19:08

Äh, nu börjar på en ny! Nu kööör vi!


     


Namn:Stephanie West  År:15  Intressen:Musik och fotboll



-----------------------------Love you!<3----------------------------------


Det ringer in från rasten opch jag och mina två bästa kompisar går sagta in mot klassrummet.

Jag ser några nya killar gå lite längre bort på skolgården, jag har aldrig sett dom men jag är redan kär!

-Emma? jag måste gå, jag ska till en annan klass en liten stund innan.sägar jag långsamt

-Jaha, men vi ses sen va? I klassrummet :) säger Emma högt.

-Såklart! Hejdå! nästan skriker jag samtidigt som jag springer iväg.

När jag kommer fram så går jag framför dom, jag ramlar med flit och tappar alla böcker.

-Hur gick det? Hör jag en mjuk röst säga.

-Sådär, säger jag blygt.

Jag kollar bak på honom och rakt in i hans glittrande ögon. Han hjälper mig upp och tar upp mina böcker.

-Harry, säger glatt och ler mot mig.

-Stephanie, säger jag och ler mot honom. Vilken gullig kille, jag tvekar men bestämmer mig snabbt.

-S-s-ska vi ses efter skolan? Förresten, vilken klass går du i? frågar jag snabbt.

-Ja det kan vi väl! 9D durå? säger han snabbt.

-Bra! Vi kan väl ses här utanför efter skolan? Jag går i 9C, säger jag och ler. Jag kollar mig omkring och ser att det bara är vi och några killar från 7an ute nu.

-Ska vi gå Harry? säger jag. Innan jag får svar börjar vi gå. Han tar försiktigt tag i min hand medans vi går mot våra klassrum. När vi står utanför hans klassrum tittar han glatt på mig.

-Vi ses sen snygging! Du vet att du är lik Miley Cyrus va? viskar han. Jag går glatt bort till klassrummet där Emma och Wilma står.

-Hur gick det? säger Wilma snällt men retsamt.

-Haha, ganska bra faktiskt :) säger jag med ett leende på läpparna



MER? <3


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vi är två tjejer som är i stort sett fullständigt galna i One Direction. Dåliga på att uppdatera men vi ska bli bättre // L&E :')♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt av One Direction är bäst?
 Little Things
 Rock Me
 Na Na Na
 Kiss You
 I Want
 Up all night
 I Wish
 Nobody Compares

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

One Direction

 

 

   

      1dfollowers♥


Ovido - Quiz & Flashcards