1dfollowers

Alla inlägg under februari 2013

...

Av 1DGirls - 20 februari 2013 13:57

Nu har vi inte bloggat på ett tag.men nu har vi bestämt oss för att börja igen. Vi hade som en liten bloggpaus...men jaja! Är det bara jag eller har hela 1D fått super fina frisyrer nu? Jag bara längtar så mycket till konserten! Och en sak till som är bra, dom kommer öppna en 1D affär i Stockholm, så där ska vi shoppa innan konserten! Längtar som in i.....ja!<3 ha ett bra sportlov ni som har det. Ni andra får ha en bra vecka iallafall!<3

~Elliis<3

Av 1DGirls - 1 februari 2013 14:46

Fredag idag allihopa! DET ÄR DAGS FÖÖÖÖÖÖR FREDAGSMYYYS!  Alla kommer få bra helg förutom jag, jag är sjuk.. har ont i halsen samt. har min hals svullnat upp. så jag mår inte så bra just nu.. vill bara spy ut allt jag har ätit idag och äta en fet maffig burgare = STOOOOR hamburgare

HELSKOTTA VAD GOOOOOOOTTT!!!♥♥♥ 

Av 1DGirls - 1 februari 2013 05:45

Jag gick upp väldigt tidigt idag.. Det kommer nog bli mest bloggning från mig för Ellis är och åker skiiiiiidor ;D . Ville bara säga GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN HARRY STYLES! (MAGANO MURITA HARRY STYLES ONIW SORKE) Grattis på födelsedagen på mitt språk..        (Slumpad bild)

Presentation


Vi är två tjejer som är i stort sett fullständigt galna i One Direction. Dåliga på att uppdatera men vi ska bli bättre // L&E :')♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt av One Direction är bäst?
 Little Things
 Rock Me
 Na Na Na
 Kiss You
 I Want
 Up all night
 I Wish
 Nobody Compares

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

One Direction

 

 

   

      1dfollowers♥


Ovido - Quiz & Flashcards