1dfollowers

Alla inlägg under januari 2013

Av 1DGirls - 31 januari 2013 16:33

Nej, jag säger inte hejdå till bloggen.. Är sugen på att starta en ny blogg. Hursom helst ska jag försöka blogga så mycket jag kan. Har ni haft bra dar då? Jag drog mig i en vattenpöl igår och idag (Jippi :I) så jag känner mig blöt nue.. Jag  tror jag är sjuk nu.. Vet int..  BARA NÅGRA MÅNADER TILL KONSERTEN OCH JAG O ELLIS SKA GÅÅÅÅ! JÄWLAR VA GÖTT.. (Sorry för många svärord..) Lottie

;(

Av 1DGirls - 22 januari 2013 16:48

Känns inte så bra när man fick en bitchblick av bästisen ;(

;c

Av 1DGirls - 20 januari 2013 12:16

Jag är så jäwla ledsen för jag inte har bloggat på länge.. Men jag har faktist ett liv utanför datan också.. Ska verkligen försöka nu att skriva mer. Men ibland kan jag missa att skriva nån dag. Men hursomhelst. Kommentera om ni vill att jag ska visa en bild på mig.. ♥Lottie♥

Av 1DGirls - 18 januari 2013 22:36

Lottie! Nu måste vi skärpa oss, vi ska blogga oftare!   Hoppas alla ni har en underbar början på 2013! Har jag!  

Av 1DGirls - 12 januari 2013 11:57

Grattis på födelsedagen bästa Zayn! Hoppas att du får en underbar födelsedag!

Ja må han leva, ja må han leva, ja må han leva ut i hundrade år! Ja visst ska han leva, ja visst ska han leva, ja visst ska han leva ut i hundrade år!
Hipp hipp hurra!!!

Av 1DGirls - 8 januari 2013 19:06

Azzå nu får det vara nog! Jag bloggar alldeles för lite! Det är som jag inte vill blogga längre (Som jag såklart fortfarande vill ) . Hursomhelst, idag fyller jag år . Så idag har jag levt 132 månader.. WOOHOO! Jag har skaffat twitter ( Ni hittar min om ni söker på @LottieXD ) . Och jag är ganska uppdaterad, men jag skriver inte så roliga tweets.. Jag och Ellis har en sån sjukt dålig humor xD. Och ni undrar varför jag inte skrivit så mycket här så är det för jag har faktist vart inne på twitter skit mycke.. Vet inte om ni har sett videon till Kiss You , så om jag ska vara ärlig har jag inte tittat på den än :L Men här bjussar jag på en bild Med Liam och Niall som sitter med två söta hundar

    ♥♥


♥Lottie♥


Av 1DGirls - 3 januari 2013 21:23

Någon mer en jag som längtar tills på måndag? Videon till kiss you kommer ju ut då! Längtar till att få se den!


~Ellis~

Av 1DGirls - 3 januari 2013 13:37

Tänkte att jag kanske skulle göra en ny novell? Har inte blivit nåt med den förra och kommer knappt ihåg någonting av det såee.... Men jag gör en ny som ska heta...Ingen aning faktiskt..vänta, den ska heta..Take Me Home forever♥

Okej, börjar nurå!


                     TAKE ME HOME FOREVER♥ Del 1

----------------------------------------------------------------------

Namn: Chloe Dalton. Ålder:17 år. Intressen:Musik, sång och vara med kompisar.

Mamma kom in i rummet, hon sprang fram till min säng och började skaka på mig.

''Chloe! Vakna, vi måste till flygplatsen! skriker mamma''

''Mm, säger jag bara. ''Hon går ut ur rummet och ner i köket.

Jag går upp ur sängen, duschar och sminkar mig, klär på mig och fixar håret. ''Sista dagen jag bor i Sverige, suckar jag'' Jag går till köket och tar min macka och dricker min varma choklad. Jag blir ledsen när jag tänker på att det här är sista morgonen här. Sista morgonen jag ser Sverige(om jag inte åker hit på semester dåe). Jag går upp på mitt rum där ingenting är kvar längre. Flyttgubbarna (xD) går ut med det sista jag har i rummet, min säng. Jag sätter mig på golvet och tar upp min mobil. Jag slår in numret till min bästis, Stephanie. *Tut, tut* Hon svarar. ''Hej det är Stephanie'' ''Hej Stephanie, jag åker ju idag, tänkte om du ville ses på stan och kanske ta en fika innan jag åker, säger jag ledsamt''  Det tar några sekunder innan hon svarar. ''Ja, det kan vi. Ses där om en halvtimme, säger hon ledsamt.'' Jag går ner för trappan, tar min present till Stephanie och tar på mig ytterkläderna. ''Hejdå, säger jag'' ''Hejdå Chloe, vi ringer dig när vi kommer och hämtar dig, säger pappa.'' Jag går ut och slår igen dörren hårt. När jag går ner för trappan halkar jag och glider ner på rumpan. Då kommer skolans *populära*.''Haha, fint Chloe, skönt att du åker idag. säger hon med en retsam röst'' ''Bra att jag slipper dig, säger jag tyst för mig själv'' Jag reser mig upp och går mot min cykel. Jag cyklar iväg fort, när jag kommer till stan står Stephanie där och vinkar till mig. Jag ställer ifrån mig cykeln och går till henne. ''Hej, säger båda samtidigt.''   Vi går in. ''Jag kan beställa och betala åt båda säger jag.'' ''Nej, det ska jag göra, du ska ju åka härifrån snart, säger Stephanie med en blandning av glad röst och ledsen röst'' Och sådär håller vi på i typ 5 minuter.


MER?♥♥♥



Az¨zå hennes pappa är Engelsk så dom ska flytta till England nu.


~Ellis♥~



Presentation


Vi är två tjejer som är i stort sett fullständigt galna i One Direction. Dåliga på att uppdatera men vi ska bli bättre // L&E :')♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt av One Direction är bäst?
 Little Things
 Rock Me
 Na Na Na
 Kiss You
 I Want
 Up all night
 I Wish
 Nobody Compares

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

One Direction

 

 

   

      1dfollowers♥


Ovido - Quiz & Flashcards