1dfollowers

Alla inlägg under december 2012

Av 1DGirls - 1 december 2012 23:20

Ville bara påminna er om att imorgon är det ju första advent (Om ungefär 40 minuter xD) Och då är det Ellis som tar dagens lucka! Jag längtar efter att få se vad hon har kokat ihop! Aja hursomhelst är jag sjukt trött nu och jag får bara sitta till halv 12... Och sååe..Japp, Vet inte riktigt.. Ska nog Sova nu såee...GODNATT!   

  Mysigt sovrum!

Av 1DGirls - 1 december 2012 22:20

Hej hej! Stör mig lite på en i klassen.
Varje gång hon ser 1D så gillsr hon bara Harry. Om man är en äkta directioner som hon vill vara, ska min gilla alla i bandet lika mycket!<3

Tyvärr ingen bild, bloggar från mobilen så ööörk!!

Av 1DGirls - 1 december 2012 11:00

Fakta om Niall:

1. Niall gillar att svära mycket och stannar ofta tyst i intervjuer om han råkar säga nåt oförskämt ord...

2. Niall är vänsterhänt. Många studier tyder på att oftast 1 av 10 är vänsterhänta.

3. Nialls skostorlek (Europeriska) är åtta. WHAT!? JAG HAR JU 38..Ursäkta men jag förstår mig inte på matte..

4. Niall talar ofta i sömnen, ett tillstånd som kallar somniloquy.

5. Niall själv medger att han är en känslig kille som bär sitt hjärta på ärmen.

 


Fakta om Louis:

1. Louis har 5 yngre halv-systrar: Georgien, Charlotte , Félicité, Daisy & Phoebe.

2.Precis som Niall och Harry har Louis klarat sitt körkort.

3.Louis favoritfärg är mörkröd.

4. Louis gillar ordet ''bröst''.

5. Det tar mer än 30 minuter för Louis att få håret snyggt på morgonen.

 

Fakta om Zayn:

1.Zayn har en mjuk plats för intelligenta flickor

2.Zayn's favoritbok är Harry Potter

3. Malik på arabiska betyder ''kung'' eller ''hövding''

4. Zayn har totalt åtta tatueringar på sin kropp

5. Precis som Harry är Zayn en kattälskare. Hans favoritdjur är Lejon

 

Fakta om Liam:

1.Liam har 2 äldre systrar som heter Ruth och Nicola.

2.Liams favoritfärg är Lila

3.Liam hatar när tjejer är för självsäkra. Han vill att dom ska vara lite blyga.

4. Liam älskar tjejer med fina ögon

5. Om Liam skulle få interjvua en kändis skulle det vara Usher

  

Fakta om Harry:

1.Harry gillar att hålla formen med Tennis och Badminton

2.Harrys favoritdjur är sköldpadda.

3.Harry hatar när folk biter av kapsylerna från glasflaskor

4. Harry kan jonglera och spela Kazoo


Det var dagens lucka! det kommer snart 2 noveller!

Av 1DGirls - 1 december 2012 09:29

Hej där! Idag är det ju första luckan som ni no har ''längtat'' efter...Inte vet jag! Här är den!

  Dagens överraskning är:

2 EXTRA NOVELLER! Och lite fakta om dom! Dom 2 extra novellerna kommer lite senare idag! och jag ska börja alldeles straxt med faktan! Ha en bra dag på 1 december!

Presentation


Vi är två tjejer som är i stort sett fullständigt galna i One Direction. Dåliga på att uppdatera men vi ska bli bättre // L&E :')♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt av One Direction är bäst?
 Little Things
 Rock Me
 Na Na Na
 Kiss You
 I Want
 Up all night
 I Wish
 Nobody Compares

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

One Direction

 

 

   

      1dfollowers♥


Ovido - Quiz & Flashcards