1dfollowers

Alla inlägg den 9 december 2012

Av 1DGirls - 9 december 2012 18:19

                              

Japp..Som texten lyder.. VAR TYST NÄR DOM SJUNGER LITTLR THINGS ♥


Av 1DGirls - 9 december 2012 17:38

Okej.. Idag har jag gjort ''lite'' ändringar på bloggen..För det första har jag lagt till bilder nästan längst ner och sen har jag bytt profilbild..Jag hoppas ni gillar det för jag tyckte det kändes lite gammalt jag...Hoppas ni gillar det! Och sen kommer vi ju lägga upp en nyårsheader när julen är slut.. Typ det jag ville säga... 

                MERRY CHRISTMAS♥

                       ♥Lottie♥

Av 1DGirls - 9 december 2012 16:47

Dagens lucka är en dikt: 

Är ni Haters lyckliga?

Är ni?

Niall har förändrats.

Louis har förändrats.

One Direction har förändrats.

Allt pågrund av er.

Så? är du nöjd du?

Är du glad över att Harry grät av hat.

Är du glad över att Niall ändrade sin stil till nåt vi inte ens kände igen?

Är du glad över att Zayn täcker över sina tatueringar eftersom det gick rykte om att han var terrorist?

Är du glad över att Louis inte är galen och ''Forever Young'' längre?

Är du glad över att Liam svär eftersom det finns hat öveer honom och hans flickvän?

Är du? Var detta ditt mål?

Var det ditt mål att Harry tappa mycket vikt eftersom folk kalla han fet?

Var det?

Var det ditt mål att Louis beteér sig normalt?

Var det ditt mål att Liam förlorade sig själv?

Var det ditt mål att få Niall att gråta?

Var det ditt mål att få Zayn beteé sig ännu meer tystare och blygare?

Tack alla ni, det är hur det är nu , Och det går inte att ändra på.

Var detta ditt mål?

Är detta den perfekta för dig själv?

Fråga dig själv.


Den här blev ännu sorgligare om man lyssnade på Someone Like You samtidigt. Förlåt om jag härmade lite men jag har för dålig fantasi just nue! FÖRLÅT SÅ MYCKET!


                              ♥Lottie♥

Presentation


Vi är två tjejer som är i stort sett fullständigt galna i One Direction. Dåliga på att uppdatera men vi ska bli bättre // L&E :')♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt av One Direction är bäst?
 Little Things
 Rock Me
 Na Na Na
 Kiss You
 I Want
 Up all night
 I Wish
 Nobody Compares

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

One Direction

 

 

   

      1dfollowers♥


Ovido - Quiz & Flashcards