1dfollowers

Alla inlägg den 23 december 2012

Av 1DGirls - 23 december 2012 09:46

23 Luckan idag! WHOOO *applåderar*. Idag är luckan :

                                              

Dagens samtalsämne är: Julklappar.

Azzå vi som är på tomtens snäll-lista får ju en massa presenter..Tror vi..Sen har vi ju dom som ligger på stygg-listan.. Som inte får några presenter..TROR VI..Sen har vi ju dom som också ligger där nån stans emellan..Som får lagom med presenter..Tror vi ytterligare en gång till.. Även fast man är stygg får man lika mycket presenter som dom som ligger på snäll-listan. Ibland tycker man att man får så lite presenter för varje år som går, Vet ni varför det är så dåe? Inte för ni blir elakare utan för att ni blir stora. Desto större ni blir desto svårare blir det att hitta presenter! Det har jag märkt...Själv har jag bara köpt en enda present i år.. den var till Ellis.. Så jag ska väl inte tänka att det ska komma ett present regn över mig. Blev inte så mycket klagande idag... OBS! inse att när jag klagar kan jag klaga på allting. Från 1D Till Gud..




Presentation


Vi är två tjejer som är i stort sett fullständigt galna i One Direction. Dåliga på att uppdatera men vi ska bli bättre // L&E :')♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt av One Direction är bäst?
 Little Things
 Rock Me
 Na Na Na
 Kiss You
 I Want
 Up all night
 I Wish
 Nobody Compares

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

One Direction

 

 

   

      1dfollowers♥


Ovido - Quiz & Flashcards