1dfollowers

Alla inlägg den 21 december 2012

Av 1DGirls - 21 december 2012 22:27

21 Luckan är en dikt... Speciellt tillbringad till Ellis♥


Utan dig vad skulle jag vara?

Om du då inte fanns skulle jag inte vara den jag är idag.

Vi har det bara underbart och härligt när vi är tillsammans♥.

Jag kommer inte glömma dig när jag blir stor.

En så länge är vi små men kan inte göra så mycket men tillsammans är vi starkare♥.

Du är nog det bästa som hänt mig.

Även fast du kanske inte bryr dig så kommer du ändå alltid finnas där.

Ifall jag föll, skulle du komma och dra upp mig igen.

Du är den som är fantastisk.

Vi är bästisar livet ut och in.

Du gör min dag.

Ska aldrig glömma dig♥.


OBS! Denna dikt ( vet att den inte rimmar..) var speciellt tillbringad till min bästa vän Ellis. I LOVE YOU   

Av 1DGirls - 21 december 2012 14:32

Sitter här brevid Lottie!? Äter godis och såe...har precis bytt julklappar!!??? jag fick ett nagellack av Lottie och Lottie fick godis av mej!!??

Älskar dej Lottie! Du är en stor del i mitt hjärta!! Vi har alltid så kul tillsammans beestiee!???

Presentation


Vi är två tjejer som är i stort sett fullständigt galna i One Direction. Dåliga på att uppdatera men vi ska bli bättre // L&E :')♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt av One Direction är bäst?
 Little Things
 Rock Me
 Na Na Na
 Kiss You
 I Want
 Up all night
 I Wish
 Nobody Compares

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

One Direction

 

 

   

      1dfollowers♥


Ovido - Quiz & Flashcards