1dfollowers

Direktlänk till inlägg 4 december 2012

Ny Julkalenders Novell!

Av 1DGirls - 4 december 2012 16:34

     


Englands Man♥

 

Namn: Lilly . Ålder: 18 . Intresse: Vara ute och fotografera. Mer om dig själv: Jag har en bror som heter Johan..Min mamma är död och min pappa är kvar här på jorden med mig! Jag blir mobbad och slagen i skolan.

 

Dagarna flyger förbi och och jag kan inte sluta tänka efter det hårda slaget när mamma förvsann! Det var fär 2 år sen men jag bryr mig inte! Jag saknar henne fortfarande! Jag var påväg till skolan som vanligt på morgonen men jag förvänta mig inget annorlunda..När jag var framme i skolan kommer det en tjej som heter Celli. Hon är den som tror hon är så ''snygg''! ''Hallå där! Vart tror du du är påväg!?'' Sa hon

''Lektion? Vad annars?'' Sa jag . Jag kanske inte skulle sagt det för hon slog till mig i magen. Jag kände hur det sved till . Där låg jag på marken och blev blåslagen. 

''NEJ! NU FÅR DET VARA NOG!'' Skrek jag till så alla i korridoren tittade på mig.

''Va sa du just till mig? Sa du, Nu får det vara nog?'' Sa Celli. ''Ehmmm..'' Sa Jag och tittade runt mig ''Ja, Ja det sa jag!'' . ''Ingen säger nej till Celli!'' Sa Celli. Jag tittade nervöst och tänkte att hon skulle få smaka på sin egna medicin. Då hände det! Jag , den lilla flickan som varit osynlig i alla år inte längre är det. Jag slog till henne rätt i magen. Alla tittade på mig förvånat och började helt plöstligt klappa händerna.. Jag blev rädd eftersom jag aldrig fått så mycket uppmärksamhet. Min bästis Olive kom fram till mig och sa att jag klarade det. ''Vadå?'' Sa jag ''Jamen! Du slog Celli!'' Sa hon. Nu kom en kille fram till mig med brunt långt hår. ''Bra gjort!'' Sa han och klappa till mig på armen. Jag började helt plöstligt gråta. ''Varför gråter du?'' Sa Killen . Jag svarade inte... Jag tittade bara rakt fram och tillslut föll ner på marken.

______________Liams perspektiv_____________________

Hon låg där mitt på golvet. Jag sprang fram till henne och försökte väcka henne. Hon hade svimmat. Jag frågade flickan med rött hår om jag kunde ta med henne till mig. ''Javisst. Men jag måste följa med!'' Sa den rödhårige (Olive). Så vi åkte hem med henne till mig. Jag la henne på min säng och hämtade en blöt tygbit och la på hennes panna. ''Vad heter du?'' Frågade jag '' Jag heter Olive , Du?'' Sa Olive ''Jag heter Liam'' Sa jag. Hon höll på att vakna. ''Vart är jag?'' Frågade hon förvirrat. ''Ta det lugnt Lilly'' Sa Olive. ''Hah...Du har 2 huvud..'' Sa hon ''Men jag har ju 5 tummar!'' Fortsatte hon.

Vi gav henne lite vatten så hon vaknade till lite. ''Ooooh...Tack så mycket!'' Sa hon och krama om mig och pussa mig sen på kinden. Jag rodnade lite. 

_____________________Lillys perspektiv__________________

Jag såg att Liam rodnade lite. Sen kom jag på att jag måste tillbaks till verkligheten. 

Celli kommer döda mig nu! Varför slog jag äns till henne!? Jag är nog den dummaste världen nånsin skådat! Jag börja slå mig i pannan ''Varför gör hon så?'' Frågade Liam

''Hon gör så bara när hon tycker att hon gjort nåt dumt'' Sa Olive ''Men hon har ju inte gjort nåt?'' Sa jag ''Jag har visst gjort nåt dumt! Jag har slått Celli!'' Sa jag 

''Men hon slår ju dig jämt..`?'' Sa Liam och fatta inte riktigt vad jag menade

''När någon gör nåt dumt åt Celli kommer hon att hämnas! Och i det här tillfället är det riktigt hårt!'' Sa jag ''Du kan få låna min livvakter...'' Sa han ''Har du Livvakter?'' Sa jag beundrade ''Ja...Jag är med i One Direction...'' Sa han. Olive satte händerna för munnen och tittade förvånat på honom. ''Ärligt..Du är Liam!?'' Sa Olive ''Ja, men jag kan tänka mig att dejta ett fan bara hon inte skriker hela natten!'' Sa han 

 

 

                                MER!?♥ 

 

Kom ihåg att min andra novell är inte slut än. Och den här novellen är för luckan igår som jag sa.. YEY!

 

 

 

                  ♥Lottie♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 1DGirls - 18 april 2014 20:28

Hej! Oj, nu har inte jag bloggat på superlänge. Har inte kunnat logga in, men nu funkar allt som det ska och jag ska börja blogga mer. Inte så långt kvar till konserten nu, någon mer som ska dit?  Ska iallafall bli superkul att få se dom igen, längta...

Av 1DGirls - 11 mars 2014 19:14

Jag gick runt på Londons gator för jag var där för att hälsa på mina kusiner. Jag och Sussie var ute på en liten promenad i den fina staden. Jag tvingade Sussie att gå och hålla mig i handen för jag var alldeles för överbeskyddande. Men sen ville int...

Av 1DGirls - 11 mars 2014 19:04

Jajamensam, rubriken säger allt. Jag ska börja på en ny novell. Antagligen kommer den bli rätt lik min förra men ja.. Inte så jätte lik. men iallafall tänkte jag berätta lite om personerna. självklart handlar det om 1D så ah men typ alla andra. Det s...

Av 1DGirls - 15 februari 2014 09:42

Hej, jo jag kollade nyss hur många läsare vi har haft från starten nu till slutet och det syns tydligt att vi varit väldigt dåliga på att uppdatera bloggen, i november 2012 hade vi 120 läsare sen i december hade vi 122 läsare.. vilket betyder att vi ...

Av 1DGirls - 5 oktober 2013 16:42

AFSHGD ASSÅ FUCKAR UUUUUUR!!! HAR FÅTT BILJETTER TILL DERAS KONSERT NÄSTA ÅR ASSÅ HERREGUUUUUUUD SÅ JÄVLA KUL!!! nån mer som fått det? hur som helst ska bli så jävla fucking kul! ursäkta mina fina ord menmen.. ni vet vad Our Moment är för nåt eller h...

Presentation


Vi är två tjejer som är i stort sett fullständigt galna i One Direction. Dåliga på att uppdatera men vi ska bli bättre // L&E :')♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt av One Direction är bäst?
 Little Things
 Rock Me
 Na Na Na
 Kiss You
 I Want
 Up all night
 I Wish
 Nobody Compares

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

One Direction

 

 

   

      1dfollowers♥


Ovido - Quiz & Flashcards