1dfollowers

Alla inlägg den 17 maj 2013

Av 1DGirls - 17 maj 2013 08:41

Nu har jag blivit lite bättre på att blogga . Jag sitter lite hemma och är sjuk så jag tänkte ta en liten Lottie klagar . Idag ska jag klaga på naglar. När nån har typ helt svart under naglarna är typ det värsta jag vet ! Det är jätteäckligt! Först och främst ser det äckligt ut, sen så luktar det äckligt också. Vi kan göra en stor bubbla med äckligt här. Jag minns när jag skulle baka med en tjej och hennes naglar var helt svarta. När hon tvättade händerna var naglarna fortfarande svarta (vi skulle baka negerbollar. Döm mig inte) när vi hade bakat klart frågade hon om jag inte skulle äta en men då sa jag nej tack.. Usch!! Jo visst jag har också lite svart under naglarna då och då men jag klipper mina naglar eller rensar dom då iallafall. Bye directioners

Presentation


Vi är två tjejer som är i stort sett fullständigt galna i One Direction. Dåliga på att uppdatera men vi ska bli bättre // L&E :')♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt av One Direction är bäst?
 Little Things
 Rock Me
 Na Na Na
 Kiss You
 I Want
 Up all night
 I Wish
 Nobody Compares

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

One Direction

 

 

   

      1dfollowers♥


Ovido - Quiz & Flashcards